Lid van de maand

Lid van de maand

Lid van de maand

  • 'Naast fulltime werken ben ik actief lid bij de BAB en probeer ik zoveel mogelijk in praktijk uit te dragen waar wij voor staan: een sterke positionering van de academische leerkracht in het [...]
  • 'Mijn droombaan voor de toekomst is een baan waarbij ik parttime voor de klas sta en parttime als onderwijskundige kan werken, het liefst binnen hetzelfde schoolbestuur. Het lastige hieraan is dat er [...]

  • 'Ik werk als academische leerkracht in het speciaal basisonderwijs en ik geniet van (de uitdaging van) het werken met deze doelgroep [...]

  • 'In de toekomst wil ik graag voor de klas staan. Daarom heb ik ook gekozen voor de Universitaire Pabo. Hierbij wil ik mijn academische vaardigheden blijven gebruiken om het onderwijs te verbeteren. [...]

  • 'Academisch geschoolde leerkrachten in het basisonderwijs zijn naar mijn mening goed in staat om de vertaalslag te maken vanuit de wetenschappelijke, vaak complexe theorie, naar de dynamische [...]

  • 'Tijdens mijn master leer ik (onderwijs)beleid te analyseren vanuit een bestuurlijke context en merk ik hoe lastig het soms voor managers en bestuurders is om beleid op een juiste manier te [...]

  • 'Ik werk twee dagen als schoolleider en sta drie dagen voor de klas in de bovenbouw. Als academische leerkracht kan ik sneller op meerdere niveaus in de organisatie meedenken en daarbij een brug [...]